Назад в блог

ВЕНБЕСТ історія успіху

calendar 11.16.2021

Розмова про успіх компаніх ВЕНБЕСТ з керуючим акціонером Георгій Тупчій

Група компаній “Венбест” – це найбільша в Україні недержавна охоронна структура. Надає послуги у всіх регіонах України. Про історію створення, успіхи та невдачі в інтерв’ю з керуючим акціонером Тупчієм Георгієм Миколайовичом

Георгій Миколайович, з чого все почалося?

“Венбест” назва з’явилася з поєнаддя двох слів: BEST (англ) – кращий, а ВЕНЕРА – краща жінка. Обрали цю назву коли почали створювати софт для забезпечення нагляду. Ми хотіли зробити щось краще ніж було на той момент у світі. Сьогодні ми розуміємо, що тоді обрали правильний шлях у сфері діяльності.

Почали свою діяльність з 1991 року після розпаду Радянського Союзу. Кістяк працівників склали колишні працівники МВС. 12 грудня 1991 року створили “Венбест”. Одними з перших замовлень були у Словаччині, оскільки в Україні не було можливості виготовляти спеціалізовані плати для обладнання. Потім продовжили свою діяльність в Україні. І за 30 років існування змогли зайняти лідируючі позиції не тільки в технічному забезпеченні, а й у всьому сегменті: від пультової охорони до GPS систем, а це більше 10 напрямків.

Що було найважчим?

Я б не називав ніяких років “важкими”. Скоріше цікавими. Навіть після криз ми завжди зростали. І це завдяки команді, нашим людям. Би ми і виготовлюємо комплектуючі і контролюємо всі процеси. Ми зуміли зібрати найкращих менеджерів та технічних спеціалістів. Створили власний учбовий центр. Ми завжди прагнули забезпечити не тільки кращі послуги для наших клієнтів, але й кращі умови роботи для працівників. На даний момент ми супроводжуємо більше 85 000 клієнтів по всій Україні, щомісячно залучаючи більше 1000 нових клієнтів.

Хто сьогодні являється вашими клієнтами?

Ми обслуговуємо і юридичних і фізичних осіб. Сьогодні половина банківської системи використовують наш софт та обладнання. Також урядові установи. Близько 80% – це бізнес клієнти, вони потребують індивідуальних умов обслуговування, а ми це можемо і забезпечуємо. Працюємо прозоро і надаємо персональні доступи до внутрішньої необхідної інформації для забезпечення безпеки об’єктів.

Активно розвиваємо роботу для звичайного громадянина. Беремо під охорону не тільки квартири, а й приватні будинки і майно. Знову ж з індивідуальним підходом до кожного. Створили умови і для клієнтів з помірними доходами, щоб кожен міг скористатися нашими послугами. До цього нас “підштовхнув” великий рівень крадіжок. Офіційно по Україні відбулося більше 80 000 крадіжок, із них 1500 – державного майна, а інше – приватних осіб. Офіційна статистика відрізняється від реальної, оскільки багато ситуацій, коли люди не подають до суду. Збільшилася кількість крадіжок в момент, коли господарі знаходяться вдома і часто виникають набагато гірші ситуації, а не просто пограбування.

Як необхідно пояснювати людям про необхідність встановлення сигналізацій?

На жаль, ще з радянських часів, коли рівень крадіжок не був великий, у людей сформувалась думка, що встановлення запобіжних засобів крадіжок – це надлишок, а не необхідність. Щоб “зрушити з місця” розуміння того що майно треба охороняти, необхідно постійно нагадувати, щоб стало звичкою у людей. І тоді і рівень злочинності і посягань на майно стане меншим.

Що необхідно зробити, щоб встановити сигналізацію і скористатися вашими послугами охорони?

Все просто: якщо у вас квартира або невеликий будинок, і необхідна сигналізація, то протягом години-півтори ми можемо взяти під захист майно. Якщо це великий будинок чи клієнт потребує індивідуальних умов – ми обговорюємо. Для підключення людині при собі необхідно мати документ, що посвідчує особу та документ на право володіння майном. Оплата – від 300 грн/міс., все залежить від функціоналу. Ми постійно можемо збільшувати чи зменшувати опції обслуговування в залежності від потреб клієнта. Часто відбувається коли людина стала нашим приватним клієнтом з часом стає корпоративним зі збільшенням кількостіпотреб.

Сьогодні ми співпрацюємо майже з усіма великими мережами: від банків та торговельних мереж до аптек. За всю історію роботи ми навчилися бути з клієнтами максимально відкритими і прозорими, надаємо всю необхідну інформацію: від особистого віртуального кабінету до чат-ботів. Забезпечуємо оперативне інформування та для корпоративних клієнтів даємо розширений функціонал по охоронному моніторингу. Забезпечуємо навіть запис розмов наших співробітників, оскільки це являється доказовою базою в суді, а ми (як я зазначав раніше) завжди є на стороні клієнта.